Türkiye Şampiyonası'nda mücadele eden B Genç Takımımız, İkinci Grubun ilk maçında Bursa Yolspor’u 2-1 mağlup etti. Siyah Beyazlılarımız yarın (1 Haziran) da Denizlispor ile karşı karşıya gelecek.
Kütahya’daki zorlu karşılaşmada Gökhan Aydaş ve Serkan Çelik’in attığı gollerle 2-1 galip gelen Ekibimiz, Denizlispor’u da mağlup ettiği takdirde bir üst tura yükselecek ve Türkiye Şampiyonası’nda ilk sekiz takım arasına katılacak.B Gençlerimiz, Denizlispor ile bugün (1 Haziran) saat 11.00’de karşılaşacak.
