HABERLER

30.05.2006

Jimnastikçilerimiz’den 3 Altın 2 Gümüş

İkinci Etap Jimnastik Kulüplerarası Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Jimnastik Takımımız, Yıldızlar kategorisinde takım halinde Şampiyon olurken, Büyükler kategorisinde ise ikincilik kürsüsüne çıktı. Yarışmalarda sporcularımızdan Naz Gedizşener ve Gizem Oylumlu altın madalya, Cansu Koyutürk de gümüş madalya kazandı.

Adapazarı’nda yapılan İkinci Etap Jimnastik Kulüplerarası Türkiye Şampiyonası’nda Siyah Beyazlılarımız Yıldızlar Kategorisi’nde Şampiyon olurken sporcularımız, Naz Gedizşener Türkiye Birincisi, Cansu Koyutürk ise Türkiye İkincisi oldu.
Ekibimiz, Büyükler kategorisinde ise takım halinde ikincilik elde etti. Gizem Oylumlu’nun Türkiye Şampiyonluğu’na imza attığı Büyükler kategorisinde Tuğçe Oylumlu, Şampiyonayı 4. sırada bitirdi.

Diğer Haberler