Geçtiğimiz sezonun Şampiyonu Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız’ın play off yarı final serisi Cumartesi günü başlıyor. Play off’lar öncesi internet sitemize açıklamalar yapan Coachumuz Mehmet Önüt, “Bu sezonu namağlup tamamlamak istiyoruz. Bunu da başaracak gücümüz var” diye konuştu.
Milli Takım maçlarından dolayı çalışmalara bir süre ara verdiklerini belirten Mehmet Önüt, “Cumartesi günü oynayacağımız Adana Engelliler maçı ile Şampiyonluk yolunda startımızı vereceğiz” dedi. Seriye kafa olarak hazır olduklarını söyleyen Önüt, “Takımımız, bugün son iznini yaptı. Bundan sonra maç gününe kadar hergün antrenman yaparak iyi bir şekilde hazırlanacağız” şeklinde konuştu. Ayvalık’ta özel bir turnuvaya katıldıklarını ve Şampiyon olduklarını hatırlatan tecrübeli Coachumuz, bu sezon da Şampiyonluğa inandıklarını ancak geçen sezondan farklı olarak bu seferki Şampiyonluğu namağlup unvanı ile taçlandıracaklarını sözlerine ekledi.Takımımız’ın play off yarı final serisinin programı ise şöyle:
Beşiktaş - Adana Engelliler Spor Kulübü: 3 Haziran - BJK Süleyman Seba
Beşiktaş - Adana Engelliler Spor Kulübü: 4 Haziran - BJK Süleyman Seba
