Masa Tenisi Takımımız, Türkiye Süper Ligi 2. Devre son etap karşılaşmalarında 1 maçını kazanırken, 1 müsabakadan mağlup ayrıldı. Ekibimiz, ligi 6. sırada tamamlayarak, Avrupa Kupaları’na katılmaya hak kazandı.
Hafta sonu Antalya Dilek Sabancı Spor Salonu’nda oynanan müsabakalarda Takımımız, TED İstanbul Spor Kulübü ile yaptığı mücadeleyi 5-0 kazanırken, Çankaya Üniversitesi Spor Kulübü’ne 5-4 mağlup oldu. Ekibimiz, aldığı bu sonuçlarla ligi 35 puanla 6. sırada tamamlayarak önümüzdeki sezon Avrupa Kupaları’na katılmaya hak kazandı.