HABERLER

28.05.2006

Yahya Kemal Gençer’den Açıklama

Basketbol Komitesi Başkanımız Yahya Kemal Gençer, Efes Pilsen ile oynadığımız play-off yarı final serisi son maçının ardından şu açıklamayı yaptı:

“Maalesef mağlup olduk ve finale kalamadık. Tabii bizim Takımımız, elinden gelen gayreti gösterdi. Sporda mağlup olmakta var. Daha iyi mücadele edip daha iyi bir netice alabilirdik ancak olmadı. Fakat bayan ve erkek basketbolunda Beşiktaşımız'ın bir spor kulübü olarak yaptıkları Türk Basketbolu'na katkıdır. Basketbol Federasyonu’nun bunu iyi değerlendirmesi gerekir. Eğer basketbolun kitlelere mal olmasını istiyorsak, sosyal ivme kazandırmak durumundaysak, o zaman Basketbol Federasyonu’nun şapkasını önüne koyup düşünmesi lazım. Avrupa'ya gittiğimiz zaman maçlara nasıl giriş çıkış yapıldığını görüyoruz. Buraya geldiğimizde de neler olduğunu görüyoruz. Ben geçen hafta burada 'Basketbol Federasyonu Türk basketbolseverleri basketbolun temaşa zevkinden mahrum bırakıyor' dedim. Abdi İpekçi gibi bir salonda maalesef iki büyük takımın neredeyse boş tribünlere oynadığını anlattım. İlgililerin bunu iyi değerlendirmesi lazım. Ben bunları söylerken yasak zihniyeti ile kitlelerin üstüne üstüne giderek hiçbir yere varamaz ve sporun zevkini de yaydıramazsınız demek istedim.”

Diğer Haberler