HABERLER

28.05.2006

A Genç Takımımız Finalde

Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden A Genç Futbol Takımımız, yarı finalde karşılaştığı Bursaspor’u penaltılar sonunda 4-2 yenerek finale yükseldi. Takımımız, bugün saat 17.00'de Trabzonspor ile finalde karşılaşacak.

Çekişmeli geçen karşılaşmada normal süre 1-1 eşitlikle sona erdi. Uzatma dakikalarında iki takım da tabelayı değiştiremeyince seri penaltı atışlarına geçildi. Siyah Beyazlılarımız, Nail Tilbaç, Serhat Gürcüoğlu, Yüksel Kayaalp ve Can Erdem’in penaltıları ile karşılaşmayı 4-2 kazandı ve adını finale yazdırdı.
Takımımız, yarı finalde Gaziantepspor'u penaltılar sonunda 4-2 eleyen Trabzonspor ile saat 17.00'de Şampiyonluk mücadelesi verecek.

Diğer Haberler