HABERLER

23.05.2006

A Gençlerimiz Çeyrek Finalde

Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden A Genç Futbol Takımımız, grubun son maçında karşılaştığı Ankara Türk Telekomspor’u 4-3’le geçerek çeyrek finale yükseldi. Takımımız, bugün (23 Mayıs) Altay ile yarı finale yükselme maçı oynayacak.

Türk Telekomspor’u 4-3 mağlup eden A Genç Takımımız’da Soner Ergençay, Can Gümrükçü, Gökhan Çalışır ve Özgür Özkaya attıkları gollerle galibiyetin mimarları oldu. Siyah Beyazlılarımız, çeyrek finalde karşılaşacağı Altay’ı safdışı bıraktığı takdirde Kuşadası’nda oynanacak yarı finallere katılma hakkını elde edecek. Beşiktaş-Altay maçı bugün saat 16.30’da Afyon Şehir Stadı’nda yapılacak.

Diğer Haberler