HABERLER

20.05.2006

Pota’da Gençlerimiz Final Şansını Kaçırdı

Genç Erkek Basketbol Takımımız, İzmir’de yapılan Türkiye Şampiyonası’nda ilk dört takım arasına kalarak bir ilki gerçekleştirdi. Takımımız, yarı finalde İstanbul şampiyonu Pertevniyal’e mağlup olarak, final oynama şansını kaçırdı.

Grubunu ikinci sırada tamamlayan Genç Erkeklerimiz, çeyrek final karşılaşmasında diğer grubun birincisi, şampiyonanın favorilerinden Tofaş’ı mağlup ederek yarı final vizesi aldı. Atatürk Spor Salonu’nda oynanan maçın ilk 3 periyodunda Gençlerimiz rakibine üstünlük kurarken, Tofaş son periyotta üstünlüğü eline aldı ve bitime 3 dakika kala 7 sayılık farka ulaştı. Ancak maçı bırakmayan Genç Kartallar, mücadeleden 78-76’lık skorla galip ayrılarak ilk kez Türkiye Şampiyonası’nda yarı final oynama hakkı elde etti.
Takımımız, yarı finalde İstanbul şampiyonu olan Pertevniyal ile karşılaştı. Pertevniyal ilk periyotta 20-16'lık üstünlük elde etti. İkinci periyotta farkın fazla açılmasına izin vermeyen Takımımız, soyunma odasına 31-26'lık skorla geride gitti. Üçüncü periyotta İstanbul şampiyonu rakibimiz hücumda etkili performansıyla 11 sayılık fark yakaladı (52-41). Pertevniyal son periyotta üstünlüğünü sürdürerek maçtan 70-52'lik skorla ayrıldı ve finale yükselen taraf oldu.
Genç Erkek Basketbol Takımımız, yarın üçüncülük için Darüşşafaka ile saat 12.00’de karşı karşıya gelecek. 
Basketbol Altyapı Sorumlusu ve Genç Erkek Basketbol Takımı Antrenörümüz Ufuk Sarıca, yeni bir yapılanmaya gittiğimiz ilk senede Türkiye Şampiyonası’nda ilk dörde kalmanın büyük bir başarı olduğunu, ilerleyen yıllarda şampiyonluğa ulaşmayı amaçladıklarını söyledi.  

Diğer Haberler