Kulübümüz'ün Kurucularımızdan ve eski başkanlarından Ahmet Fetgeri Aşeni, Kocaeli'nin Gölcük ilçesindeki mezarı başında anıldı.
Gölcük Şehitliği'ndeki anma töreninde konuşan Divan Kurulu Başkanımız Şeref Nasır, Aşeni'nin yalnızca Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün kurucularından olmadığını belirterek, Türk sporuna uzun yıllar hizmet ettiğini, 19 Mayıs'ın Gençlik ve Spor Bayramı olarak kutlanılmasını ilk teklif eden kişi olduğunu söyledi.Yönetim Kurulu Üyemiz Süleyman Eren ise 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı'nın Beşiktaş'la özdeşleşmiş olarak kutlanmasını istediklerini belirterek, Atatürk'ün milli mücadeleyi başlattığı günün 'Atatürk günü' olarak kutlanması ve daha sonra Gençlik ve Spor Bayramı olarak kutlanmasını fikrinin Aşeni'ye ait olduğunu kaydetti.
