2005-2006 Turkcell Süper Ligi’ni Şampiyon olarak bitiren Galatasaray Spor Kulübü’nü kutluyor, son maça kadar mücadelesini sürdüren Fenerbahçe Spor Kulübü’nü tebrik ediyor; her iki takıma da Şampiyonlar Ligi’nde başarılar diliyoruz.
BEŞİKTAŞ JK YÖNETİM KURULU
