HABERLER

13.05.2006

Mersin Yenişehir Bld:29 Beşiktaş:38

Hentbol Takımımız, Türkiye Kupası Yarı Final maçında Mersin Yenişehir Belediyesi’ni 29-38 mağlup ederek finale yükseldi.

Mersin Seyfi Alanya Spor Salonu’nda oynanan mücadelenin başından itibaren rakibine büyük bir üstünlük kuran Ekibimiz, karşılaşmanın ilk yarısını 20-13 galip tamamladı. İkinci yarıya da hızlı başlayan ve üst üste sayılar bulan Siyah Beyazlılarımız, salondan 29-38 galip ayrılarak Türkiye Kupası’nda ismini finale yazdırdı.
Takımımız kupanın finalinde yarın Mersin Seyfi Alanya Spor Salonu’nda saat 14:00’te Çankaya Belediyesi ile karşılaşacak.

Diğer Haberler