Yönetim Kurulu Başkanımız Yıldırım Demirören, Memorial Hastanesi’nde tedavi gören eşi Revna Demirören’in amcası Saffet Ulusoy’u ziyaret etti.
Geçirdiği ani kalp rahatsızlığı nedeni ile bir süre önce hastaneye kaldırılan ve halen tedavisine devam edilen Saffet Ulusoy’u, eşi Revna Demirören ile birlikte ziyaret eden Başkanımız Yıldırım Demirören, yoğun bakım çıkışında gazetecilerin sorularını yanıtladı. Fenerbahçe’yi 3-2 yenerek kazandığımız Türkiye Kupası ile ziyarete giden Başkanımız Yıldırım Demirören, Saffet Ulusoy’un kupayı görmekten mutluluk duyduğunu belirterek, “Saffet Bey, ailemiz için çok önemli bir insandır. Eşimin babası gibidir. Kendisine kupayı getirdik. Çok mutlu oldu. Kupayı şimdi babam Erdoğan Demirören’e götüreceğim” diye konuştu. Demirören, Beşiktaşımız’ın hedeflerinin hiçbir zaman bitmeyeceğini söyleyerek, “Beşiktaş’ın hedefleri bir kupa ile sınırlı değildir. Beşiktaş’a borcumuz var. Bu kupaların devamı gelecek. Borcumuzu ödeyeceğiz” dedi.Saffet Ulusoy’un tedavisi ile ilgilenen Memorial Hastanesi Kalp Cerrahisi Bölüm Başkanı Bingür Sönmez ise Saffet Ulusoy’un durumunun iyiye gittiğini ifade ederek, “Saffet Bey, 25 Nisan Çarşamba günü sabah 03.00’da enfarktüs başlangıcı ile hastanemize geldi. Acil olarak anjiyografisini çektik. İki adet stend taktık. İlk 2 gün sorunsuz geçti. Sonradan gelişen böbrek ve akciğer komplikasyonları nedeni ile yoğun bakımda kaldığı süre uzadı. Bugün en iyi gününü geçiriyor. Tahmin ediyorum hafta sonu solunum aletinden ayrılacak, önümüzdeki hafta içi de odasına çıkabilecek kadar iyi olacak. Hafta sonunda ise taburcu edeceğiz” dedi.
