Kupa zaferinde attığı 2 gol ve oynadığı futbolla göz dolduran Tümer Metin ile defanstaki başarılı futboluyla alkış alan Koray Avcı düşüncelerini şöyle ifade etti.
Tümer Metin: Güzel bir maç oldu. Hem ilk yarısı hem ikinci yarısı hem de uzatmaları. Temposu, mücalesi finale yakışır bir maç oldu. İlk yarıdan sonra maçı uzatmaya götürmememiz gerekirdi. Ama futbolun içerisinde olan şeyler bunlar. Benim için Fenerbahçe maçlarının her zaman çok özel olduğunu daha önceki açıklamalarımda söylemiştim. Arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Camiamız'a hayırlı olsun."Koray Avcı: Ligdeki kötü durumu bu Kupa ile telafi edebilirdik. Bunu başardık. İlk yarı 2-0 öne geçtik. İkinci yarı anlamsız bir strese girdik. Biz çok inanıyorduk, çok istiyorduk. Allah'a şükür bunu da başardık. Çok mutluyuz."
