Bayan Basketbol Takımımız, play off final serisinin 5. maçında yarın (4 Mayıs) Fenerbahçe ile Caferağa Spor Salonu’nda karşı karşıya gelecek. Kritik karşılaşma saat 18.30’da başlayacak.
Serinin dördüncü maçında Fenerbahçe’ye Akatlar’da 68-52 mağlup olarak Şampiyonluk şansını zora sokan ve seride 3-1 geriye düşen Takımımız, yarınki karşılaşamayı kazandığı takdirde iddiasını sürdürecek. Ancak Bayanlarımız, mağlup olursa Fenerbahçe şampiyonluğunu ilan edecek.Zorlu karşılaşma öncesi internet sitemize açıklamalarda bulunan Coachumuz Aziz Akkaya Caferağa’da son kozlarını oynayacaklarını belirtti. Akkaya, “Şampiyon olmamız için ilk 2 karşılaşmadan bir tanesini mutlaka kazanmamız gerekiyordu. Ancak olmadı. Yarınki maçtan galibiyetle ayrılmak için elimizden geleni yapacağız. Akatlar’da hiç beklemediğimiz şekilde yenildik. Dün bizim açımızdan çok şanssız geçti diyebilirim. Öne geçtiğimiz zamanlarda skoru koruyamadık. Artık tek hedefimiz yarınki karşılaşmayı kazanıp Akatlar’a dönmek” diye konuştu.
