Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız 18. hafta karşılaşmasında Ordu Bedensel Engelliler'i deplasmanda 78-39 yenerek normal sezonu lider tamamladı.
Takımımız karşılaşmanın 1. peryodunu, 26-6 kazanırken ilk yarıyı da 48-12 önde tamamladı. 3. periyodu 68-20 galip geçen Siyah Beyazlılarımız mücadeleyi de 78-39 galip bitirdi.