Bayan Voleybol Takımımız, 2. etap final grubundaki son maçında DYO Karşıyaka'yı deplasmanda 3-0 mağlup ederek normal sezonu tamamladı. Takımımız, Mayıs ayında dörtlü finalde şampiyonluk mücadelesi verecek.
Dörtlü finale katılmayı daha önceden garantileyen Bayan Voleybol Takımımız, normal sezonun son mücadelesinde İzmir'de DYO Karşıyaka'ya konuk oldu. Karşıyaka Spor Salonu'nda oynanan mücadelede rakibine set vermeyen Bayanlarımız, 21-25, 20-25 ve 12-25'lik setlerle galibiyete ulaştı.Bayan Voleybol Takımımız, 2. etap final grubunu ilk dört içinde tamamlayan Eczacıbaşı, Vakıfbank Güneş Sigorta ve Emlak TOKİ ile Mayıs ayında şampiyonluk mücadelesi yapacak. Dörtlü finalin ilk ayağı 1-2-3 Mayıs tarihlerinde Alanya, ikinci ayağı ise 12-13-14 Mayıs’ta İzmir’de yapılacak.
