Futbol Takımımız, Sivasspor maçının hazırlıklarını tamamlayarak kampa girdi.
Takımımız, Sivasspor maçının son çalışmasında taktik ağırlıklı bir idman yaptı. Toplu ısınmanın ardından 5'e 2 pas ve yarım sahada çift kale maç yapan Ekibimiz'de bütün futbolcularımız çalışmaya katıldı. İdman sonrasında Teknik Direktörümüz Jean Tigana, 18 kişilik Sivasspor maçı kadrosunu açıkladı. Kampa girerek yarınki maçı bekleyen 18 kişilik kadroda şu oyuncularımız yer alıyor:"Oscar Cordoba, Murat Şahin, İbrahim Toraman, Gökhan Zan, Okan Buruk, Koray Avcı, Mustafa Doğan, Ali Güneş, Kenan Özer, Ahmed Hassan, İbrahim Üzülmez, Tomas Jun, Sergen Yalçın, Mehmet Sedef, Bobo, Gökhan Güleç, Kleberson, Ahmet Dursun."
