Bayan Basketbol Takımımız, play-off yarı final serisi ikinci maçında İstanbul Üniversitesi Spor Kulübü’nü 72-68 mağlup ederek, seride durumu 3-0'a getirerek finale yükseldi.
Avcılar Spor Salonu’nda oynanan maç karşılıklı sayılarla başladı. Mücadelenin ilk periyodunu ev sahibi ekip 19-18 önde tamamladı. İkinci çeyrekte savunmasını sertleştiren Takımımız, İstanbul Üniversitesi'ni 10 sayıda tutarak ilk yarıyı 29-38 önde bitirdi.İkinci yarıda etkili oyununu sürdüren Bayanlarımız, rakibini yine 10 sayıda tuttu ve son çeyreğe 39-53 önde girdi. Ev sahibi ekip son çeyrekte farkı kapatmaya çalışsa da skor avantajını koruyan Siyah-Beyazlılarımız mücadeleyi 68-72'lik skorla kazandı.
Takımımız, 1-0 önde başladığı serinin ilk maçında rakibini 75-55 mağlup ederek 2-0 öne geçmişti. Bayanlarımız, bu galibiyetin ardından seride durumu 3-0’a getirerek finale adını yazdırdı.
Karşılaşmada Johnson 19 sayı ile en skorer oyuncumuz oldu. Mactabene 14, Roberts 9, Şebnem 9, Esra 8, Müjde 5, Nazlı 4 ve Gülşah da 4 sayı ile oynadı.
