HABERLER

19.04.2006

Jean Tigana’dan Açıklama

Teknik Direktörümüz Jean Tigana, Türkiye Kupası'nda finale çıkmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.

2-0'lık Gaziantepspor maçından sonra basın toplantısı düzenleyen Tigana, şu değerlendirmelerde bulundu:

"Bu maçı kazanmak güzel. Finale çıktığımız için bütün ekip olarak mutluyuz. Türkiye'nin güçlü takımlarından birisine karşı oynayacağımız için de çok enterasan bir final olacağını düşünüyorum. Fakat finalden önce yine lig maçımız var. Bizim Kupa'yı almaktan başka bir de ligde üçüncü olmak gibi bir hedefimiz var."

Maçta muhteşem bir oyun sergileyen yıldız oyuncumuz Sergen Yalçın ise, "Antrenman maçı havasında geçti. Antep kabullenmişti. Biz de inanılmaz goller kaçırdık. Fenerbahçe ile oynayacağımız final maçı gerçekten çok zor olacak" dedi.

Diğer Haberler