Almanya’daki Uluslararası 19 Yaşaltı Futbol Turnuvası’nda 2. olarak büyük bir başarıya imza atan PAF Takımımız’ı tebrik eden BEFAM Akademi Genel Koordinatörümüz Ufuk Pak, “Beşiktaş Altyapısı’nın gücünü ve Türk gençlerinin de dünya futbolunda söz sahibi olduğunu bir kez daha herkese gösterdik” dedi.
Loupheim kentinde düzenlenen turnuvanın ardından Şampiyona’yı internet sitemize değerlendiren Ufak Pak, “Bu turnuvaya eksik kadromuzla katıldık. İstanbul’da A Takım’la çalışmalarını sürdüren arkadaşlarımız kadromuzda yoktu. Turnuvada öncelikle Stutgart’ı 1-0 yenerek yolumuzu açtık. Daha sonra Almanya’nın O.Loupheim takımını da 2-0 yendik. Yarı finalde Almanya’nın en iyi takımlarından biri olan Ulm Takımını’ da 1-0 mağlup ederek finale yükselme başarısını gösterdik. Finalde 1860 Münih takımı ile eşleştik. Bütün turnuva boyunca hiç gol yemeyen Takımımız, daha maçın ilk dakikalarında çok talihsiz bir gol yedi ve sonuç itibariyle sahadan 1-0 mağlup ayrıldık. Ancak oynadığımız futbol ve elde ettiğimiz ikincilik ile herkesin alkışını aldık ” dedi.Turnuvanın hem Takımımız’a hem de bütün oyuncularımıza çok iyi bir tecrübe olduğunun altını çizen Pak, “Kalecimiz Serkan Boydak turnuvanın ‘En iyi Kalecisi’ seçildi. Takımımız ise oynadığı futbol ile orada bulunan bütün futbol otoritelerinden tam not aldı. Almanların mekanik futbolunu oynadığımız teknik ve yaratıcı oyunumuzla bozmayı başardık. Çok iddialı takımlarla bir arada oynadık ve hepsini geride bırakarak küçük bir talihsizlik sonucu 2. olarak turnuvayı tamamladık. Fakat Beşiktaş Altyapısının ne kadar güçlü olduğunu, Türk gençlerinin de dünya futbolunda söz sahibi olduğunu bir kez daha herkese göstermiş olduk. Bütün oyuncularımızı aldıkları bu dereceden dolayı kutluyorum” şeklinde konuştu.
